همایش فرهنگ سازی ترافیک در فرهنگسرای موعود برگزار شد

شهرداری منطقه۹ اصفهان به منظور آموزش فرهنگ ترافیک و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی  همایش یک روزه ویژه کارگران سطح منطقه در فرهنگسرای موعود برگزار نمود.  در این همایش که با هدف احترام به قوانین و مقررات و بالابردن سطح آگاهی افراد نسبت به رفتار صحیح در عبور و مرور برگزار شد […]

تاریخ انتشار: 15:22 - پنجشنبه 1401/04/2
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image

شهرداری منطقه۹ اصفهان به منظور آموزش فرهنگ ترافیک و آشنایی با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی  همایش یک روزه ویژه کارگران سطح منطقه در فرهنگسرای موعود برگزار نمود.

 در این همایش که با هدف احترام به قوانین و مقررات و بالابردن سطح آگاهی افراد نسبت به رفتار صحیح در عبور و مرور برگزار شد سروان موسوی کارشناس پلیس راهور به تدریس قوانین و آئین نامه راهنمایی و رانندگی پرداخت.

آموزش فرهنگ ترافیک یکی از اساسی ترین مباحث مربوط به فرهنگ سازی و افزایش توجه و احترام به مقررات و قوانین ترافیکی در شهرها است و می‌توان آن را زیر بنای تصمیمات و اقدامات بعدی در این زمینه دانست.

مدیر منطقه۹ شهرداری اصفهان در حاشیه این همایش ظرفیت سازی، اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی، تبلیغی را در ارتقای فرهنگ ترافیک موثر خواند و افزود: توسعه کمی و کیفی همیاران پلیس، استفاده از ظرفیت های نوین و فضای مجازی در راستای ارتقاء فرهنگ ترافیک اثرگذار است.

بر اساس این گزارش طرح آموزش حوزه ترافیک ، راهنمایی و رانندگی برای نهادینه کردن رفتار صحیح ترافیکی در کنار رفتار قهری نظیر جریمه باید به سمت فرهنگ سازی در زمینه ترافیک رفت تا رفتار های ترافیکی اصلاح شود.

 

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا