اکران 16 فیلم از جشنواره فیلم فجر در اصفهان

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان از اکران فیلم‌های چهلمین جشنواره فجر در اصفهان خبر داد. رضا دهقان در گفتگو با اصفهان زیبا با اعلام این خبر داد: تاکنون اکران 16 فیلم در اصفهان قطعی شده و در تلاشیم تعداد فیلم‌ها را در صورت امکان افزایش دهیم.

تاریخ انتشار: 19:34 - یکشنبه 1400/11/10
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image

او افزود: در حال حاضر، 4 سالن را برای پخش فیلم‌ها در نظر گرفته‌ایم و در صورت بیشتر شدن تعداد فیلم ها یک سالن دیگر هم اضافه خواهیم کرد.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به اکران 6 فیلم از فیلمسازان اصفهانی در بخش جنبی جشنواره هم خبر داد و اضافه کرد: این فیلم‌ها در سالن شماره 5 جشنواره اکران می‌شود و پس از آن، نشست نقد و بررسی فیلم ها با حضور سازندگاندنشان برگزار خواهد شد.           

دهقان ادامه داد: تفاهم‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های مربوط به برگزاری این جشنواره، به تازگی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به دست ما رسیده و جزئیات اکران فیلم‌های سینمایی جشنواره فجر، به زودی در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است؛ چهلمین جشنواره فیلم فجر، در دو بخش فرهنگی و رقابتی از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به دبیری مسعود نقاش‌زاده در تهران برگزار می‌شود.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

برچسب‌های خبر