آغاز به کار مدیران جدید شهرداری

روز گذشته آیین معارفه و تکریم معاونان شهرداری با حضور رئیس شورای شهر، شهردار و جمعی از مدیران ارشد شهری اصفهان در تالار شورا و معاونت شهرسازی برگزار شد. در این آیین، محسن زمانی در سمت مدیرکل بازرسی شهرداری، مهدی سلطان آقایی در سمت مدیر کل حوزه شهردار و امور شورای شهر، محسن رنجبر در سمت معاون مالی و اقتصادی شهرداری و وحید مهدویان در سمت معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان معارفه شدند.

تاریخ انتشار: 01:52 - یکشنبه 1400/07/4
مدت زمان مطالعه: 11 دقیقه
no image

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مدیران سابق حوزه‌های شهرداری، عملکرد بسیار خوبی داشتند و شاهد اقدامات خوبی از سوی آن‌ها بودیم؛ اما افراد منتخب جدید نیز جزو افراد باتجربه و شایسته هستند و امیدوارم در ادامه کار این افراد بامسئولیتی که بر عهده گرفته‌اند، آرامش را به شهر تزریق کنند. محمد نورصالحی تصریح کرد: حضور ما در این جلسات برای تکریم افراد است و ما به گونه‌ای با این اقدام، از آن‌ها تشکر می‌کنیم، امیدوارم که همه ما خدمت صادقانه، تکریم ارباب‌رجوع، اصلاح روند معضلات، کوتاه‌کردن امور رسیدگی به مردم، حذف نگرانی‌ها و اعتمادسازی را در اولویت کارهایمان قرار دهیم تا شاهد اتفاقات خوبی در شهر باشیم. او با اشاره به اینکه هدف شورای ششم، حفظ حقوق شهروندان است، خاطر‌نشان کرد: مردم باید مطمئن باشند که مدیران اهداف مشخصی دارند و باید در این راه خوب عمل کنند. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تشکر از مرتضی طهرانی، معاون اداری مالی سابق شهرداری اصفهان گفت: امیدوارم معاون جدید ادامه‌دهنده این راه باشد. نورصالحی با اشاره به اینکه انضباط مالی مطالبه شورا و شهردار اصفهان است، اظهار کرد: رعایت شفاف‌سازی در درآمد، هزینه و املاک از نکاتی است که باید به آن توجه کنیم. او با بیان اینکه اگر در بخش‌هایی از شهرداری نیازمند بودجه بیشتری بودیم نباید به صورت شخصی تصمیم بگیریم، تصریح کرد: معاون ‌جدید مالی اقتصادی، همیشه اقدامات خوبی انجام داده است و از او می‌خواهیم با بررسی و بازبینی‌های لازم در بهبود وضعیت شهرداری تلاش کند. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تأکید بر لزوم توجه ویژه به موضوع سرمایه‌گذاری در شهرداری گفت: مردم باید برای سرمایه‌گذاری در شهرداری ترغیب شوند و شهرداری علاوه بر جذب سرمایه‌گذاران باید به روش‌های جدیدی دست پیدا کند. نورصالحی با اشاره به اینکه در دوره‌های قبلی اقدامات خوبی مانند ایجاد واحد خزانه‌داری انجام شده است، گفت: امیدوارم این راه به‌خوبی ادامه پیدا کند تا شاهد وضعیت بهتری باشیم. او بیان کرد: مدیر جدید باید از منابع، استفاده بهتری کند تا بازپرداختی‌ها نیز به استاندارد برسد. در این دوره پروژه‌های بزرگی مانند تکمیل سالن اجلاس، خط دو مترو و رینگ چهارم در دستور کار است که باید منابع مالی آن‌ها به درستی انجام شود. همچنین در مجموعه‌های بزرگ به دلیل گردش مالی زیاد ممکن است مشکلاتی به وجود آید که این حوزه می‌تواند به بهبود وضعیت کمک کند.

شهرسازی حوزه‌ای تخصصی و پایه است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در آیینی دیگر با بیان اینکه مجموعه شهرسازی  حوزه‌ای تخصصی و پایه است، گفت: در همه دوره‌های شهرداری، حوزه معاونت شهرسازی و معماری اقدامات گسترده‌ای را با توجه به مراجعات زیاد مردم بر دوش داشته است و با این اوصاف ما از معاون جدید و کارکنان این حوزه انتظارات زیادی داریم که امیدواریم شاهد بازخورد خوبی نیز از آن‌ها باشیم. نورصالحی تصریح کرد: وحید مهدویان‌ که برای معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان معرفی می‌شود، از افرادی است که در سال ۸۳ به استخدام شهرداری درآمده است. البته سید احمد حسینی‌نیا، معاون سابق نیز از همین دسته افراد شایسته بود. او با بیان اینکه در چند روز گذشته از سوی برخی افراد بی‌اخلاقی‌هایی انجام شده است، افزود: افرادی که برای سمت‌ها منصوب می‌شوند، از مراحلی عبور کرده‌اند و پیگیری‌های لازم برای انتصاب آن‌ها انجام شده است؛ پس این بد‌اخلاقی‌ها جایز نیست. از اداره حراست درخواست می‌کنم که به این کار ورود پیدا کند و با افرادی که قصد سنگ‌اندازی دارند، مقابله کند. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اضافه کرد: با توجه به مشکلات پیش‌آمده، کار معاون جدید سخت شده و بار این کار بر دوشش سنگین‌تر شده است. پس تقاضا می‌کنم تلاش خود را دو چندان کرده و شایستگی خود را نشان دهد.
نورصالحی تأکید کرد: باید سرعت کارها را در این مجموعه افزایش دهیم؛ زیرا تلاش می‌کنیم مراحل دریافت صدور پروانه در مجموعه معاونت شهرسازی و معماری آسان‌تر شود. او گفت: سرای 8 یکی از پروژه‌هایی است که باید به نتیجه نهایی برسد تا مردم و قشر دخیل در آن متوجه تغییرات شوند. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: مجموعه شهرسازی حدود ۳۰۰ نیرو دارد که باید به سمت هوشمندشدن اقدامات پیش بروند. از همه مدیران منطقه تقاضا دارم که در بخش‌های مختلف با این حوزه، همدلی و همکاری کنند. نورصالحی گفت: باید کار انقلابی و جهادی انجام دهیم و دلخوری‌ها را فراموش کنیم. مشارکت با دستگاه‌های دیگر باعث می‌شود در زمان‌بندی مشخص، ثابت کنیم که پیشرفت خوبی داشته‌ایم. او خاطرنشان کرد: نتیجه کار برای ما مهم است و ما با کسی مشکلی نداریم؛ پس کارهای خود را با رعایت حقوق مردم ادامه خواهیم داد. رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: خوشحالم افرادی دانا در حوزه شهرسازی وارد شده‌اند. همه باید دست به دست هم داده و اقدامات لازم را انجام دهند تا کارها به درستی پیش برود. همچنین از مدیران قبلی تشکر می‌کنم که تجربه خود را به مدیران بعدی انتقال داده‌اند.

کاهش فاصله شهرداری با مردم

شهردار اصفهان نیز در ادامه این آیین‌ها گفت: دغدغه مشترک ما نیروی انسانی و افزایش فاصله بین مردم و دستگاه‌هاست، پس همه باید تلاش کنیم که این فاصله به حداقل برسد. علی قاسم‌زاده با بیان اینکه اداره بازرسی در شهرداری یکی از بخش‌های نقش‌آفرین است، تصریح کرد: این اداره نماینده مردم در بازرسی است و حفظ منافع مردم وظیفه اوست. او گفت: ما در دوره جدید مدیریت شهری بر روی عملکرد اداره بازرسی، بسیار حساب کردیم و اگر بخواهیم در این راستا پیشرفت کنیم، باید به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشیم.
شهردار اصفهان با بیان اینکه شهرداری شخصیت قابل احترامی دارد، اظهار کرد: همه ما می‌دانیم که حیات شهرداری طـــولانــی اســـت، امــــا  عــده‌ای گـــاهــی قضاوت‌های ناعادلانه‌ای می‌کنند و خدمات شهرداری را زیر سؤال می‌برند که این موضوع قابل قبول نیست است. قاسم‌زاده با بیان اینکه اداره بازرسی باید کمک کند تا از شخصیت شهرداری صیانت شود و گردی بر آن ننشیند، ادامه داد: این اداره باید با چشمانی بینا این موضوعات را رصد و کمک کند که با اطمینان‌خاطر به سمت اهداف حرکت کنیم.
او اظهار کرد: مردم گاهی همه مسئولان را در یک جبهه می‌بینند که در این راستا مدیریت شهری جدید، نگاهی هم‌گرا را در اولویت کار خود قرار داده و تلاش می‌کند با افزایش سرمایه اجتماعی مشکلات و مسائل را حل کند تا مردم احساس امنیت کنند.
شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: اگر همه برای حل مسائل اقدامات لازم را انجام دهند، قطعا اتفاقات خوبی رخ می‌دهد؛ پس در این دوره تلاش می‌کنیم رابطه بین دستگاهی را با حسن نیت افزایش دهیم؛ زیرا در جامعه‌ای که بلوغ رسیده است باید این تغییرات شکل بگیرد، پس نباید از آن‌ها به تفسیر غلط یاد شود. برداشت من از مدیران سابق خوب بوده و هرکدام شخصیت‌های خوبی داشتند و عدالت را در کار خود به نمایش گذاشته‌اند.
قاسم‌زاده با بیان اینکه در هر دوره جدید با توجه به سبک مدیریت، ممکن است تغییراتی ایجاد شود، گفت: این تغییرات نشان‌دهنده ضعف مدیران قبلی نیست. ما تلاش کردیم برای مناصب از خانواده شهرداری استفاده کنیم. او گفت: مدیر‌کل اداره بازرسی شهرداری تمام تجربه‌هایش را در مدت فعالیتش یادداشت کرده بود که من برای اولین بار شاهد چنین مدیری بودم که توانست تمام تجاربش را در اختیار آیندگان بگذارد.

پویاتر شدن منابع شهرداری

شهردار اصفهان در ادامه این آیین‌ها از مرتضی طهرانی، مدیر مالی اقتصادی قبلی شهرداری تشکر کرد و گفت: او جزو افرادی بود که به تغییرات سریع در شهرداری اعتقاد داشت و دلیل آن را پیشرفت شهرداری اصفهان می‌دانست که این موضوع نشانگر پختگی در امور بوده است. ما شاهد بودیم که او بدون تعصب گروهی و نگرش، اقدامات خوبی را انجام داده است. قاسم‌زاده تصریح کرد: زمانی یک سیستم خوب و به‌روز خدمات‌رسانی می‌کند که گردش مالی خوبی داشته باشد و پشتیبانی‌های لازم را انجام دهد. او با تشکر از معاون جدید مالی و اقتصادی شهرداری گفت: این فرد با مذاکرات زیادی به اصفهان بازگشت و نگاه مهندسی به مسائل دارد و سریع وارد حل مسئله می‌شود که این موضوع بسیار مهم است. شهردار اصفهان با بیان اینکه مدیریت شهری انتظاراتی دارد، خاطر نشان کرد: ما علاقه مند هستیم درصد درآمدهای شهرداری تغییر کرده و از تراکم مازاد به سمت جذب درآمدهای دیگر حرکت کند. امیدوارم در دوره جدید این انتظار را به نتیجه برسانیم که البته برای این موضوع باید مشارکت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند. قاسم‌زاده خاطرنشان کرد: باید منابع شهرداری پویاتر شود و بخشی از درآمد ما از راه‌های دیگر افزایش پیدا کند که در این راستا شهرداری املاکی دارد که با بروز شدن اطلاعات شاهد افزایش مشارکت نیز خواهیم بود.

صیانت از شخصیت شهر و شهرداری بر عهده معاونت شهرسازی و معماری است

شهردار اصفهان در ادامه گفت: شنبه گذشته هنگام ورودم به شهرداری گفتم که صیانت از شخصیت، هویت شهر و صیانت از شهرداری برنامه اصلی و مهم من است و معاونت شهرسازی و معماری، یکی از معاونت‌های مهمی است که این وظیفه را برای حفظ شخصیت شهرداری بر عهده دارد. در حال حاضر با توجه به این موضوع این حوزه بسیار آسیب‌پذیر خواهد بود؛ پس باید در این راستا گام‌های خوبی برداریم تا هویت و آرامش شهر برهم نخورد. قاسم زاده با اشاره به اینکه صیانت از شخصیت شهر و شهرداری بر عهده معاونت شهرسازی و معماری است، اظهار کرد: ما بیشترین گلایه را در این بخش داریم و بسیاری از شهروندان در این حوزه دچار مشکل هستند. در انتخاب معاون جدید ابتدا ذهن خودم را روی کاغذ آوردم و از افراد دانا خواستم تا افرادی را معرفی کنند. سپس با توجه به الگوی شهر و غربالگری‌ها در ابتدا پنج نفر انتخاب کردیم؛ سپس غربال نهایی را با کمک کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر انجام دادیم که به دو گزینه نهایی رسیدیم و از منتخبان درخواست برنامه کردیم که در مجموع امتیاز وحید مهدویان با یک فاصله معنادار بیشتر شد. برای انتخاب مدیر این مجموعه، باید فردی از بدنه شهرداری و از خانواده شهرسازی انتخاب می‌کردیم. او با بیان اینکه فرد منتخب باید به ادبیات و ضوابط کار، آگاه و با منابع انسانی رشته شهری سازی و معماری آشنا باشد، اضافه کرد: وحید مهدویان‌ با توجه به الگو و ایده مدیریت شهری بهترین گزینه برای معاونت این حوزه بود. امیدوارم هرچه زودتر وضعیت بهتر شود و مردم به صداقت و سلامت ما ایمان بیاورند. باید اتوماسیون فعال شود تا وضعیت بهبود پیدا کند و مطمئنم اتفاقات خوبی در راه است. شهردار اصفهان گفت: باید به سمت بلوغ اجتماعی و سازمانی حرکت کنیم که گردش نیروها نیز در این بحث‌بسیار قابل توجه است؛ پس امیدوارم این ادبیات و بلوغ سازمانی در شهرداری نیز خود را به نمایش بگذارد. من یک شهردار فرهنگی هستم و علاقه دارم افرادی که از سوی من انتخاب می‌شوند، اخلاق‌مدار باشند که در ابتدا خود پرسنل مجموعه باید این موضوع را حس کنند.

پاسخ‌گویی به شکایات مردم باید در اولویت کار اداره بازرسی باشد

در ادامه این جلسه، مدیر کل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری اصفــهان گفـــت: خوشــحالم که چــنین آیین‌هایی در نهادها وجود دارد تا ما بتوانیم قدردان زحمات افراد باشیم. متأسفانه ما نمی‌توانیم کامل در اختیار شهرداری‌ها باشیم؛ اما امیدوارم بتوانیم خدمت‌رسان افراد در شهرداری باشیم و در کنار آن‌ها کارهای خوبی رقم بزنیم. صادق کرمی افزود: از افراد شاغل در این حوزه تقاضا می‌کنم به استعلامات و شکایات مردم پاسخ دهند و با نهایت توان به آن‌ها رسیدگی کنند؛ زیرا اگر پاسخ‌گویی با تأخیر باشد، ناراحت‌کننده و فساد‌آور است. او با بیان اینکه به دلیل تأخیر در شکایات، شاهد موج‌سواری‌هایی هستیم، تصریح کرد: مدیرکل قبلی در رسیدگی به شکایات مردم از خود عملکرد خوبی به نمایش گذاشت و من از مدیر جدید خواستارم که این راه را ادامه دهد و به بهترین شکل خدمت‌رسان مردم باشد.

از ظرفیت افراد حاضر در اداره بازرسی استفاده شود

همچنین مدیر‌کل سابق بازرسی شهرداری اصفهان گفت: در هفته دفاع مقدس هستیم و مدیون کسانی که در جنگ شرکت کرده و جان خود را فدا کرده‌اند. از آغاز مسئولیتم در اداره بازرسی تلاش کردم از افراد توانمند استفاده کنم تا همه در کنار هم به نتایج خوبی برسیم. محمد علی صرامی اضافه کرد: اداره بازرسی دارای انسان‌هایی باارزش، دانا و متدین است که امیدوارم در شهرداری از این پتانسیل استفاده شود. باید اداره بازرسی قوی شود و افراد بتوانند با کارهای کارشناسی اقدامات لازم را انجام دهند. او خاطرنشان کرد: در دوره گذشته تلاش کردیم پرونده‌های باقی‌مانده در اداره را به سرانجام برسانیم و اکنون با توجه به اقداماتی که انجام شده است، پرونده بلاتکلیف در اداره بازرسی شهرداری وجود ندارد.
مدیر‌کل سابق بازرسی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: مکاتباتی که در گذشته در اداره بازرسی انجام شده بود، پیگیری کردیم و اکثر آن‌ها را به نتیجه رساندیم. خدا را شاکرم که توانستیم در بین شهروندان اثربخش باشیم. در این چند سال حضور در شهرداری هرچه در توان داشتم، انجام دادم و امیدوارم کم و کاستی وجود نداشته باشد.

همکاری پرسنل شهرداری باعث اتفاقات خوب شده است

مدیر‌کل سابق حوزه شهردار و امور شورای شهر اصفهان نیز گفت: در سمتی که داشتم، تلاش کردم تا ارتباطات لازم را کسب کنم و امیدوارم این راه را به خوبی انجام داده باشم؛ زیرا در این حوزه ما با افراد زیادی روبه‌رو هستیم. علی ماجد تصریح کرد: اگر لطف همکاران نبود، نمی‌توانستیم کارهای خود را به شکل کنونی انجام دهیم و اگر موفقیتی کسب شده به همت ارشدترین مدیران تا پایین‌ترین کارکنان شهرداری بوده است و همه ما مدیون زحمات آن‌ها هستیم.
او خاطر نشان کرد: امیدوارم اعضای شورای شهر جدید و شهردار اصفهان نیز مانند دوره گذشته توسعه و ارتقای شهر اصفهان را بیش از پیش افزایش دهند تا برای شهر دوست داشتنی‌مان افتخار‌آفرین باشند. مدیر‌کل سابق حوزه شهردار و امور شورای شهر اصفهان ادامه داد: مدیر‌کل جدید که قرار است به جای من حضور پیدا کند، بسیار خوش‌برخورد است و من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم.

وظیفه سنگینی بر دوش ماست

مدیر‌کل حوزه شهردار و امور شورای شهر نیز گفت: اکنون وظیفه سنگینی بر دوش ماست که امیدوارم بتوانیم در این راستا اقدامات خود را به خوبی انجام دهیم و گره‌ای از گره‌های شهرداری باز کنیم. مهدی سلطان‌آقایی تصریح کرد: از مدیرکل سابق تشکر می‌کنم؛ زیرا در این بخش شهرداری شاهد اقدامات خوبی بودیم؛ همچنین از شهردار اصفهان به دلیل اعتمادی که به من کرده‌اند، تشکر می‌کنم و امیدوارم به خوبی ارائه خدمت کنم.

معاون مالی اقتصادی جدید دیدگاه برنامه‌محورداشته باشد

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه جلسه گفت: شورای شهر قبل از انتخاب شهردار «بوژ مهرانی» را به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب کرد که باید از این فرد بزرگ نیز قدردانی شود. مصطفی نباتی‌نژاد افزود: از شهردار درخواست دارم که مرز برنامه‌ها را مشخص کند تا در تدوین نهایی مشورت کنیم. همچنین از معاون مالی اقتصادی جدید می‌خواهم دیدگاه برنامه محور داشته باشد و به پیمانکاران توجه کند تا پروژه‌های هر منطقه به سرعت پیش رود.

با برنامه‌ریزی تیمی کار خود را در معاونت مالی پیش بردیم

معاون سابق مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان در این آیین گفت: معاون مالی و اقتصادی پشتیبان همه بخش‌هاست و به نوعی همه اقدامات باید با پشتوانه این معاونت پیش برود. از خواسته‌های من این بود که مدیر این بخش هرچه زودتر انتخاب شود. مرتضی طهرانی تصریح کرد: بیشترین وظیفه که بر عهده این معاونت است، هزینه‌ها و درآمد شهرداری است که اگر این اقدامات به خوبی انجام شود برنامه‌ها نیز به درستی پیش خواهد رفت. او با اشاره به اینکه اگر اتفاقاتی در دوره گذشته رخ داده، تیمی بوده است و ما با برنامه‌ریزی تیمی پیش رفتیم، افزود: در این دوره سعی کردیم که شفافیت مالی را عملیاتی کنیم و مناقصه‌های خود را در روزنامه چاپ و گزارش‌های مالی را منتشر کردیم. بودجه‌ای که در ابتدا دوره تحویل گرفتیم، ۲۷۵۰ میلیارد تومان بود که اکنون این عدد به ۱۰ هزار میلیارد تومان رسیده است؛ بسیاری از بودجه محقق شده و عملکرد خوبی را داشته‌ایم. معاون سابق مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: در بخش درآمد زحمات زیادی کشیده شد و با همراهی شورای شهر توانستیم اقدامات خوبی را برای شهر انجام دهیم. در آمد شهر بازنگری شد؛ زیرا این اتفاق چندسالی بود که در شهرداری رخ نداده بود، اما ما این کار را انجام دادیم تا وضعیت مالی این نهاد بهتر شود. طهرانی اضافه کرد: در این دوره لوایح تشویقی در ابتدای سال انجام شد؛ زیرا زمانی که در آخر سال این اتفاق رخ می‌داد مشکلاتی را به همراه داشت؛ اما ما با این کار موفقیت‌هایی را کسب کردیم. انضباط مالی نیز در این دوره شکل گرفت که پرداخت‌ها و درآمدهای شهرداری متمرکز شد که این کار حسن‌های زیادی را در بر داشت. همچنین ما توانستیم با ایجاد خزانه‌داری درآمدها و هزینه‌های شهرداری را منظم کنیم. او با اشاره به مکانیزم متعادل‌سازی با خزانه‌داری شهرداری ادامه داد: اخیرا خزانه غیر نقدی نیز در حال راه‌اندازی است که این اقدام می‌تواند کارایی خوبی را داشته باشد و همچنین مناقصه‌هایی که فقط به صورت نقد انجام می‌شد در دوره قبلی به نتیجه رسید. گاهی اوقات شرکت‌ها و نهادهایی از اسم شهرداری برای حضور در مناقصه‌ها سوءاستفاده می‌کردند که ما سعی کردیم این موضوع را کاهش دهیم. معاون سابق مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان اظهار کرد: صرفه جویی در شهرداری دیگر اتفاقی بود که توسط ما صورت گرفت و توانستیم ۱۶۰ میلیارد تومان در هزینه‌های شهرداری کاهش دهیم و همچنین ۱۵۰۰ نفر از پرسنل شهرداری تعدیل و بازنشست شدند، اما همچنان نیروهایی در شهرداری وجود دارد که قابلیت تعدیل داشته باشند. طهرانی با اشاره به صندوق ذخیره شهرداری اصفهان گفت: برای تأمین مالی سعی کردیم از همه امکانات استفاده کنیم و سهمیه خود را بالا ببریم؛ پس به بهترین شکل از ظرفیت وام استفاده و از تبصره‌های قانونی بودجه بهره‌مند شدیم که این هزینه‌ها برای موتورهای برقی، بازسازی اتوبوس‌ها و ارائه وام به رانندگان تاکسی خرج شد.

از مشارکت مردم استفاده خواهیم کرد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان نیز گفت: بعد از شش سال به شهرداری اصفهان بازگشتم و امیدوارم همه با همراهی یکدیگر خدمت‌رسانی خوبی را به مردم اصفهان بکنیم؛ زیرا در دنیا افراد زیادی هستند که اصفهان را دوست دارند و امیدوارم بتوانیم اقدامات خوبی را انجام دهیم تا ارزش شهرمان بالاتر برود.
محسن رنجبر تصریح کرد: از شهردار اصفهان و شورای شهر بابت اعتمادشان تشکر می‌کنم و ما به دنبال مشارکت واقعی مردم هستیم و سعی داریم اصفهان را تبدیل به شهر زندگی کنیم؛ پس در آینده با این ادبیات به سراغ مردم خواهیم رفت تا بتوانیم از آن‌ها استفاده کنیم. او ادامه داد: باید اعتماد به سیستم اداره شهر بیشتر شود تا درآمدها نیز افزایش پیدا کند و مردم بیشتر حضور پیدا کنند. ما این مشارکت را از جایگاه‌های مختلف شهرداری آغاز می‌کنیم و در قالب نقشه راه پیش خواهیم رفت و از مشارکت مردم نهایت استفاده را خواهیم کرد.

هوشمندسازی شهر رسالت اصلی ماست

معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان نیز گفت: بابت اعتماد شورای اسلامی  شهر و شهردار اصفهان تشکر می‌کنم و خوشحالم که پس از سه سال دوری به جمع همکارانم برگشتم. ما زمان کمی داریم؛ اما آماده هستیم که تحولاتی را در این حوزه ایجاد کنیم پس در ابتدا باید هر اتفاق بدی که رخ داده است را فراموش کنیم و به آینده نگاه کنیم. وحید مهدویان‌ تصریح کرد: برنامه‌ای با هشت محور و دو رویکرد (سلامت کاری و خدمت به مردم) ارائه کردم و امیدوارم بتوانیم یک حرکت جهادی را انجام دهیم. در این یک ماه با توجه با پرونده‌هایی که پر دسترس بود، برنامه‌ای را تدوین کردم و از امروز کار خود را آغاز کردم و امیدوارم کارنامه درخشانی را در آینده ارائه کنم.
 او افزود: هوشمندسازی شهر رسالت اصلی ماست و سعی داریم که حضور مردم را در شهرداری کاهش دهیم و بیشتر خدمات را به صورت آنلاین اجرا کنیم. انرژی اصلی ما روی هوشمندسازی شهر خواهد بود و باید سلامت کاری را در این میان مدنظر قرار دهیم. از همکاران می‌خواهم کاری جهادی و تیمی را آغاز کنیم تا به آینده‌ای روشن برسیم. در پایان این آیین شهردار و رئیس شورای شهر اصفهان از ایثارگران، فرزندان شهید و خواهر شهید تجلیل و از آن‌ها قدردانی کردند.

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    ضحا قدوسی/ سید محمدمهدی هادیان

برچسب‌های خبر