پیروزی والیبال ایران مقابل لهستان

تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به مصاف لهستان رفت و در یک دیدار حساس با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

تاریخ انتشار: 18:53 - شنبه 1400/05/2
مدت زمان مطالعه: < 1 دقیقه
no image

به گزارش اصفهان زیبا آنلاین، از ساعت ۱۵:۱۰ امروز (شنبه) ۲ مرداد ۱۴۰۰، تیم ملی والیبال ایران در نخستین بازی خود از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به مصاف تیم لهستان مدعی کسب عنوان قهرمانی رفت که با عملکردی فوق‌العاده، ۳ بر ۲ برنده این دیدار حساس شد.
با تصمیم ولادمیر آلکنو، در این بازی تیم ملی ایران با ترکیب ابتدایی سعید معروف، امیر غفور، محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی و علی‌اصغر مجرد وارد زمین شد. مهدی مرندی نیز لیبروی تیم ایران بود.
ویتال هینن نیز تیم ملی لهستان را با ترکیب ابتدایی کورک، لئون، اسلیوکا، فابیان، یاکوب و بینیک به زمین فرستاد. زاتورسکی نیز لیبروی تیم لهستان بود.
در ست اول لهستان با نتیجه 25 بر 18 از ایران پیشی گرفت اما در ست‌های دوم و سوم ایران نتیجه را 2 بر یک پیش برد. در ست چهارم با اختلاف 3 امتیاز لهستان امتیاز را مساوی کرد و نهایتا ایران با دفاع موسوی و آبشار عبادی‌پور ۲۱ – ۲۳ برنده ست پنجم شد تا در مجموع سه بر دو برنده این بازی جذاب و ماراتن حدودا سه ساعته شود.
تیم ملی والیبال ایران روز دوشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۰ در دومین بازی خود به مصاف تیم ملی ونزوئلا خواهد رفت.

 

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

برچسب‌های خبر