بیست و پنجمین نشست هم‌اندیشی رؤسای حراست شهرداری برگزار شد

بیست و پنجمین نشست هم‌اندیشی رؤسای ادارات، مسئولان و کارشناسان حراست سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق شهرداری اصفهان در راستای تداوم نشست‌های درون‌سازمانی اداره کل حراست شهرداری اصفهان، چهارشنبه 26 خرداد در محل سالن کنفرانس کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان با رعایت پروتکل‌ها و شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار شد.

تاریخ انتشار: 15:25 - پنجشنبه 1400/03/27
مدت زمان مطالعه: 2 دقیقه
no image

در بخشی از این نشست مدیرکل حراست شهرداری اصفهان در خصوص وضع موجود نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دو حوزه داخلی و خارجی سخن گفت و اظهار کرد: در حال حاضر در حوزه داخلی نقش حراست‌ها در افزایش رضایت‌مندی مردم و ارباب‌رجوع‌ها به‌وضوح روشن است. رسول امینی با اشاره به اینکه «نقش حراست» در هر مجموعه و نهادی و ارگانی یک نقش کلیدی است، تصریح کرد: این بدان معناست که هرچقدر سازمان‌ها بتوانند رضایت‌مندی مردم را با ارائه خدمات خوب و سریع افزایش دهند، قطعاً وفاداری مردم به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیشتر خواهد شد.

او با تأکید بر اینکه دغدغه اصلی و اساسی مجموعه حراست، پیگیری و احصاء عوامل ایجاد نارضایتی و رفع آنهاست، خاطرنشان کرد: حراست نقش بسیار مهمی است و در هر مجموعه و نهاد و سازمانی از اهمیت زیادی برخوردار است. مدیرکل حراست شهرداری اصفهان در ادامه بخشی از دلایلی که برخی از شاغلان در این حرفه به وظایفشان خوب عمل نمی‌کنند را بیان و تأکید کرد: شاغلان در این حرفه باید ضمن توجه به مسائل و نکات مهم، رعایت کردن آنها را سرلوحه کارهای خود قرار دهند. امینی در ادامه توضیحاتی را باتوجه‌به ایام انتخابات و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت حداکثری مردم در این برهه حساس کنونی مطرح کرد.

در ادامه این جلسه، رؤسای ادارات مختلف زیرمجموعه اداره کل حراست شهرداری اصفهان، دیدگاه‌ها و نظرات خود را در خصوص مسائل کاری بیان کردند و مطالباتشان را از زیرمجموعه‌ها خواستار شدند. در حاشیه این نشست نیز از حراست‌های برتر مناطق، سازمان‌ها و معاونت‌ها و شرکت‌های وابسته تجلیل شد. در پایان همه مسئولان و کارشناسان حراست‌های تابعه نظرات خود را مطرح کردند و با دریافت پاسخ‌های خود جلسه به پایان رسید. لازم به ذکر است، در سال 1399 ارزیابی میدانی از عملکرد حوزه حراست‌های تابعه شهرداری توسط تیم‌های متخصص انجام شد که باتوجه‌به امتیازات کسب شده نفرات اول هر حوزه مشخص شدند.

 

  • اصفهان زیبا
    پایگاه خبری اصفهان زیبا

    زهره قندهاری

برچسب‌های خبر